Palataan ajassa taaksepäin.

Olin varmaan 16 vuotias kun päätin hankkia silikonit. Monen mielestä minulla oli jo omasta takaa omaan vartaloon sopivat rinnat ja "käteen sopivat". Peilistä kuitenkin minua tuijotti aina vain tyttö, jolla oli pienet rinnat. Myöhemmin sieltä katsoi nuori nainen, äiti kolmelle lapselle. Yhä edelleen ne pienet rinnat. Tässä välissä minulla on kolmesti kerennyt olemaan sen kokoiset rinnat että olin itsekin tyytyväinen. Imetysaikoina. Imetyksen päätyttyä rinnat palautuivat entiselleen. Ajatus ja muistikuva siitä, että minulla on ollut rinnat kaihertaa minua. 

Moni kysyy haluanko silikonit, jotta miehet katselisivat minua, jotta minua lähestyttäisiin enemmän? Jotta voisin näytellä rintojani?

En. Vastaus on kaikkiin en. Otan ne minua, vain minua varten. Voisin vaikka kulkea jätesäkkiin verhoutuneena kunhan itse tietäisin mitä sieltä alta löytyy. Olen parisuhteessa lasteni isän kanssa, en kaipaa muiden miesten katseita. Sitä paitsi, kuinka moni nainen kokee imarteluksi jos mies on kiinnostunut vain niistä kahdesta rinnasta jotka naisella on? Uskallan väittää ettei kovinkaan moni.

 

Oletko kanssani samaa mieltä? Voiko rinnat hankkia vain itseään varten?